اوقات فراغت با کیوان67!

باحال ترین مطالب اینترنتی

اوقات فراغت با کیوان67!

باحال ترین مطالب اینترنتی

یه سایت جالب

یه سایت پیدا کردم که خیلی جالبه...نام لوگوی خودتون رو  مینویسید و اونم لوگوی شما رو مثل لوگوی سایت های معروف مثل یاهو و گوگل طراحی میکنه...

اینم نمومه هاش:  لوگوی گوگل:

              لوگوی یاهو:    

                لوگوی کوکا کولا:

                                      

ورود به سایت کذایی!!!

 

بی ربط بی هدف و صفحه پر کن

امروز فقط آهنگ:

این دو تا خواننده که اسموشون رو هم نمیدونم یه آهنگ تر و تمیز واسه زهرا امیر ابراهیمی(همون زهره خودمون) خوندن خیلی باحاله هرچند قدیمیه ولی دانلودش میرزه...حتما دانلود کنید.روی لینک زیر راست کلیک کنید و Save Target As را بزنید.

دانلود آهنگ

                                 

  از طرفی دیگه دو تا حاج خانوم هم واسه زهره آهنگ خوندن به نام انتقام:                     

                                                           

من خودم شخصا گوشش ندانم ول نیدونم قشنگه یا نه ولی دانلودش کنید.

 

آلبوم جدید منصور  به نام قشنگه دانلود کنید(من خودم گوش نداندمش):

                                                       

دونه دونه

قشنگه

انگار نه انگار

داد و بیداد

بازی

نمیتونی

با من به از این باش

یه روزی

دستمو بگیر